Voinko peruuttaa tilauksen tai muuttaa sen sisältöä?
Kun tilaus on tehty, ei sen sisältöön voi enää tehdä muutoksia. Mikäli haluaisit kuitenkin perua tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia, olethan välittömästi yhteydessä sähköpostitse myytiimme info@needz.fi
Emme valitettavasti voi taata, että tilauksesi ehditään perua tai että siihen ehditään tehdä muutoksia. Kun tilaus on siirtynyt varastollemme keräilyyn ja siitä muodostuu lasku, sitä ei valitettavasti enää voi perua eikä muuttaa.
Voinko tilata niin suuren määrän kuin haluan?
Kyllä voit, kunhan tuotteella on vain tarpeeksi varastosaldoa. Ilmoitamme saatavuuden tilausvahvistuksen myötä ja puuttuvat tuotteet jäävät jälkitoimitukseen.
Mikä on tuotteiden jälkitoimitusaika?Tuotteiden jälkitoimitusaika on yleensä kaksi viikkoa tilauksesta. Varastosta puuttuvat tuotteet saapuvat yleensä varastollemme 7-10pv sisällä ja toimitamme ne eteenpäin asiakkaalle heti tuotteet saatuamme. Mikäli jälkitoimitusaika on pitempi, niin ilmoitamme siitä asiakkaalle.
Käsin valmistettujen saksien valmistus-/toimitusaika on tehtaalta usein kuukausi, joten saksissa jälkitoimitusaika on yleensä normaalisti 1-2kk tilauksesta.
Mitä maksutapoja voin käyttää verkkokaupassa?
Voit tilata tuotteet laskulle, jolloin saat laskun joko sähköpostitse, paperi- tai verkkolaskuna riippuen laskutustoiveesta.
Lasku muodostuu vain niistä tuotteista, jotka on keräilty ja pakattu lähtövalmiiksi. Jälkitoimitukseen jäävät tuotteet laskutetaan vasta kun ne ovat pakattuina ja lähtövalmiina varastoltamme.
Maksuaika verkkokaupan tilauksille on 7pv. Tilaus lähtee heti matkaan suorituksen saatuamme, joten nopeuttaakseen toimitusta laskun voi maksaa heti sen saatua eikä eräpäivänä.
Mitkä ovat toimitusajat- ja kulut?
Toimitusaika on noin 4-6 arkipäivää tilauksesta, mikäli tuotteita on heti saatavilla varastossamme. Alle 120 euron (ALV 0%) tilauksiin muodostuu 10 euron (ALV 0%) pientoimituslisä.
Yli 120 euron (ALV 0%) tilaus toimitetaan veloituksetta yhteen osoitteeseen Suomessa. Jälkitoimitustuotteille emme peri erillisiä toimituskuluja vaan ne toimitetaan rahtivapaasti.
Voinko valita tilaukselle eri toimitus- ja laskutusosoitteen?
Voit syöttää tilauksellesi asiakastiedoistasi poikkeavan toimitusosoitteen.
Voinko tilata tuotteita ulkomaille?
Valitettavasti tällä hetkellä toimitamme vain Manner-Suomen alueelle. Mikäli haluaisit tilata ulkomaille, voit olla sähköpostitse yhteydessä osoitteeseen info@needz.fi
Voinko seurata tilauksen toimitusta?Postin ja Matkahuollon kuljetuksella toimitettaville tilauksille saat seurantatunnuksen suoraan sähköpostiin
Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?
B2B -verkkokaupan kautta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, ellei kyse ole valmistusviasta. Tuotteilla on valmistajien myöntämät tuotetakuut materiaalivirheiden yms. osalta.
Miten teen reklamaation?Tuotereklamaatioissa, kuten esimerkiksi materiaalivirheissä tai toimitusvirheisiin liittyvissä asioissa ota yhteyttä info@needz.fi