Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti Postin välityksellä lähimpään Postin toimipisteeseen tai Smartpost pisteeseen.
Toimitus onnistuu asiakkaan toiveesta myös Matkahuollon kautta.
Tuotteet/lähetys lähtee matkaan maksusuorituksen saatuamme.
Tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, ellei kyseessä ole tuotteen takuun alainen virhe. Tällöin vaihdamme tuotteen uuteen tai korjaamme tuotteen ilman lisäkuluja, tuotteen valmistajan määrittelemän takuukäytännön mukaisesti.
Reklamaatio tuotteesta tulee toimittaa kirjallisena esim. sähköpostiin info@needz.fi Liitä mukaan valokuva tms. liite josta selviää tuotteessa ilmennyt vika.
Mikäli teillä on kysymyksiä tai toiveita toimituksesta ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alle 120€ (Alv 0%) tilauksissa toimitus- ja käsittelykulu on 10€ + Alv.
Yli 120€ (Alv 0%) tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja.
Tilaus käsitellään ja toimitetaan asiakkaalle pääsääntöisesti 4 arkipäivän kuluessa maksusuorituksen saapumisesta. Kuopion talousalueella toimitus jopa samalle päivälle.
Tilauksen käsittely- ja toimitusaika saattaa vaihdella tilauksen sisältämien tuotteiden ja sen hetkisen varastotilanteen mukaan. Vahvistamme tuotteiden saatavuuden välittömästi tilauksen saatuamme.
Lunastamattomista ja palautuneista lähetyksistä aiheutuvat kulut maksaa tilaaja, toteutuneiden kulujen mukaan.
Posti säilyttää paketteja 7vrk.
Arkisin 9:00 – 18:00
040 516 0478
Verkkokaupassa tehdyistä ostoksista muodostetaan lasku, joka toimitetaan ensisijaisesti tilaajan sähköpostiosoitteeseen. Paperilaskun lähettämisestä veloitamme 5€ laskutuslisän. Maksuehto 7pv. Asiakas vastaa itse kaikista tilisiirtoon mahdollisesti kohdistuvista pankin palvelumaksuista.
Maksu on maksettava kokonaisuudessaan viimeistään eräpäivänä. Myöhästyneestä maksusta perimme 5€ huomautusmaksun ja voimassa olevan viivästyskoron.
Tuotteiden omistusoikeus siirtyy ostajalle vasta kun koko kauppasumma on maksettu.